Den klassiska nörden.

Jag har funderat ett tag nu och jag tror faktiskt att jag har kommit på vem jag är.
-
Jag, Moa Amanda Kohtala är den klassiska nörden.
-
Jag spenderar mesta av mina helger med min familj eller med de få antal nära vänner jag har. Mest av allt älskar jag att ligga och läsa en bok eller se en bra film, och sedan diskutera nämnda saker.
-
Min mamma sa till mig att jag borde he spendarat mina sista pengar på något annat än böcker, på något som "du skulle kunna ha roligt med" men sanningen är att jag faktiskt är gladast och på bäst humör när jag få se eller läsa en film/bok som jag verkligen velat se/läsa. I många fall för mig så är det bättre än Julafton och Födelsedag tillsammans.
-
Om inte böckerna, familjen och de få vännerna gör det kan jag ju också påpeka att jag spenderar de resterande timmarna med datorn, min bästa vän. Sitter och läser nyheter och nördar olika skådespelare (Någonstans måste ju min kunskap om film och skådespelare komma ifrån) spelar internettspel eller sitter vid PS eller Youtube.
-
Plus att bland de bästa musik jag vet är den instumentala, klassiska sorten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0