PS som vanligt.

Har suttit med Ps de senaste timmarna och tänkte dela med mig en bild-BOMB! För att göra det extra roligt (För mig själv åtminstånde) så lägger jag in originalen åt höger om bilderna!
Nice ass-bilden.
(Jag vet att de flesta inte kommer se mycket skillnad på dessa bilder. MEN det finns en massa!)
Lalala
Vart tog mina ögonpåsar vägen? Ingen som vet, ingen som vet!
Fin, fina Antonia. Jag älskar denna bild.
Den får mig direkt att tänka på VÅR!!
Antonia again.
AS-nöjd med denna redegering, att ni fattar inte. Bilden vart så snygg!!
(Tänk när jag kommer titta tillbaka på denna om några månader och tänka 'vilken amatör jag var')
Gollum
Nu ska Gollum få se One Piece..

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0