Ny header

Funderade ett tag idag om jag skulle göra om bloggdesignen.
Började fixa till denna bild:
Men insåg då att det såg så extremt ego-centiskt ut. Visst, jag kan vara ego på min egna blogg (Som knappt någon läser) och ha vilka bilder som helst uppe, men jag vill inte verka så vain, så jag dras med samma design ett tag till.
Annars har jag suttit en massa på PS idag efter att jag och tjejerna kom hem från Birsta. Detta har jag fått gjort:
Jag har endast lekt med gamla bilder då vi fortfarande inte lagat kameran!
Lägger in en Före-Efter-Efter bild som jag gjort.
Originalet är från i sommras, den i mitten är fixad i PS i somras och den åt höger är gjord idag.
Så kan skillnaden se ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0