Nackdelar med att fylla år mitt i sommarn!

Nu har jag suttit och tänkt på min 20-års dag. Den kommer infalla den 28 Juli nu i sommar. Hela året har jag gått runt och längtat och tänkt på hur den ska firas. Men nu när jag har tänkt kommer jag på att den kommer suga fullständigt! Inte bara att mina föräldrar kommer att vara på Gotland under tiden, nej. En av mina bästa vänner kommer jobba på Öland och en annan kommer vara närpå andra sidan jordklotet (Okej, nu kanske jag överdrev, men det gör ingen skillnad)

Det känns som om min 20års firade kommer bestå av Mig, Anna och Erika (såsom mitt 18-års firande) där vi sitter på någon krog och är allmänt trötta.

Aja, nu får jag sluta tycka synd om mig själv! Jag kommer ha jätteroligt med Anna och Erika (Jag dödar er om ni jobbar under min födelsedag!)

Bajs! Jag får se till att plannera något störra till slutet av sommaren, så att åtminstonde alla mina närmsta vänner och familj kan komma!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0