Mätt och Musik

Har nyss proppat i mig massa pasta. Men ack, det är ju så gott! Så nu när jag är mätt och belåten så ska jag ta och städa litegranna. Vart en jävla röra nu efter helgen ser jag. Och då har vi inte gjort något speciellt. Sjukt mycket disk (Och då har vi ätit middag ute 2ggr).

Ja, som ni märker så har jag ny musik igen här på bloggen. Suttit länge med denna lista så nu blir det att jag spenderar massa tid här inne och lyssnar. Awesome! Ja, ni är ju välkommna att lyssna också, och och ni inte vill, så tryck bara på pausknappen! Inte speciellt svårt gjort. Den ser ungefär ut såhär --> || <--

Aja, nu ska jag städa till här hemma!

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0