Kvällen man står framför en brasa och tittar på elden

Har nyss sett klart senaste avsnittet av supernatural. My god! Vad den serien är bra!

Annars idag har jag hunnit med att städa lägenheten och Annas rum. Kanske är dumt att jag städat Annas och inte mitt egna då det är 1000ggr stökigare, men Anna har varit så snäll och bjudit mig på en massa saker när jag har varit fattig och eftersom vi ska ha kompisar över tänkte jag göra det snyggt till de kom. I'm such a GREAT sistah!

Ikväll ska jag umgås med systrarna och våra vänner. Vi få se om vi drar in på stan något. Piratpicknicken ska vi nog iallafall droppa in på en stund (Det är ju trots allt tradition) och vi få se därifrån vart vi hamnar.

I år vill jag också se en Majbrasa, det var hur länge sen som helst. Ska försöka dra med mig tjejerna hit ut vid 20.00 och se massa saker brinna.. spännande värre liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0