En film

Jag gick in och såg en filmtrailer nyss. Jag läste om den och tyckte den verkade ganska bra och unik. Detta är alltså en skräck-thriller-film. Jag klickade in på youtube och såg den och nu kan jag inte sluta må illa. Bara tanken av ploten är groteskt äcklig. Trodde den skulle vara en smart, grym och någorlunda cool skräckis, men den är nog i överstyr med allt sådant. 

Nej, jag kommer inte lägga in den här eller någonsin prata om den här igen. Jag var bara tvungen att skriva av mig. Man börjar ju tänka på hur fan en människa som kan komma på någon så fruktansvärt äklig, grotesk, spyfärdig story igentligen är.

Nej, denna film kommer jag INTE se. JA, jag dömmer ut den innan som en stor fet TUMME NER!

Usch, usch, usch. Det värsta kommer vara om jag lyckas drömma något om detta inatt. Jag hoppas innerligt inte det. Jag skulle gråta ihjäl mig. Till er som jag förmodligen kommer att berätta kommer det säkert inte verka så äkligt som jag tycker då ni säkert imaga vem vet vad just nu när ni läser. Men denna plot skulle nog vara en av mina absolut värsta mardrömmar. Om inte den värsta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0