Design

Som ni ser har jag nu en nya design. Lite mer vårig och färgglad än den förra (Ganska solklart då förra designen endast bestod av svart-vitt)

Det är inte mitt bästa verk, men jag är nöjd. Huvudsaken är ju att jag ska tycka om det. Plus att jag inte kunde dras med den deppiga designen nu mot vår-sommaren. Då ska man ju vara glad.

Nu ska jag ta och träna. Japp, ni läste rätt. Jag ska träna. Idag är det ungefär en vecka sen jag började. Man kan tro att en vecka inte är ett skit, men för mig är den en superbra och jag har aldrig känt mig så pepp och glad av att göra en "workout". Visserligen är blir det endast ca~30 minuters tränande men det är iallafall något. Under den hära veckan har jag läst mig att göra 24 armhävningar irad (För dom som känner mig vet att jag inte kunnat gjort ens 1. Och det är SANT!) 190 situps irad (Har varit sämst på dessa också!) och massa annat! De senaste dagarna har jag hållt mig till "rollen"- jag vet inte vad den heter, men att rolla 5 minuter på den är i motsvarar 600 situps (Tror jag det är, är ganska säker) och i förrgår gjorde jag 9.40 minuter. Gud vad jag är cool! Tyvärr så är jag absolut sämst på att stretcha (Stavas det så?) så jag går runt med konstant träningvärk. Mest i magen. Men det är nästan skönt att känna!
Okej, nu har jag skrytit nog av mina blygsamma träningspass. Men vänta ni bara i sommar kanske jag cyklar sverige runt, vem vet? (Okej, vi alla vet att det inte kommer att hända)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0