Barbie

För er som inte vet så äskar jag Barbie-filmer och har alltid gjort det. Jag vet inte vad det är med filmerna som gör dom så bra, eftersom dom inte är speciellt snyggt gjorda eller originella. Kanske för att de altid garanterar ett lyckligt slut. Men där sitter jag som ett barn på julafton varje gång det kommer en ny fim. Haha, när jag tänker på det så hade jag en kompis i högstadiet vars lillasyster hade massa barbiefilmer som vi brukade sitta och titta på på dagarna jag var hos henne. Vår favorit vart nog Barbie som princessan och tiggarflickan. Att jag påpekar detta är för att jag sitter och se den nu. Det är min favoritfilm av de alla som finns! Min kompis och jag hatade dock att de inte kysstes i slutet. Det var så frustrerande.



Den perfekta presenten till mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0