woho

Idag har jag sett klart alla True Blood avnitt som kommit ut. Det leder som alltid... till att jag blir riktigt frustrerad och rastlös. Så jag bestämde mig att jag tameefan inte kunde stoppa där, utan ville läsa böckerna. Nu. På en gång.

Så jag lyckades få med mig Gollum till stan där vi länsade biblioteket och Vängåvans efter böckerna. Med min vanliga tur och ovanliga smak i böcker (Finns aldrig böcker jag vill läsa i Sverige) fanns dom inte någonstans. Så vi drog hem, jag så klart med en ledsen min...

Väl hemma gick jag in på CDON.com och..

Har nu klickat hem de tre första böckerna i Sookie Stackhouse serien
och dom kommer om någon vecka. LÄNGTAR! Jag har saknat något att läsa också och senna serie är upp i 9 böcker plus att det kommer en till i Maj. (Så det blir mycket läsande) På Engelska också, såklart!


Älskar förövrigt omslagen.




Jag och mitt ångvälteri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0