Veckoslut

Igår ringde Alex vid 10.00 på morgonen. Så det var bara för mig, att väcka sömntutorna Gollum och Anna och göra sig iordning. Det tog en tid att komma iväg till Hudik (Som då var vårt mål) eftersom vi skulle åka runt som några jehuer och fixa saker och hämta folk (Ida, Vincent & Amanda).

Efter massa åkande så kom vi till slut iväg och åkte till Dollarstore. Shoppade loss för mycket pengar (För mig). Det är så lätt att slösa en massa, massa cash på sådanna ställen, eftersom allt är så billgt. Då köper man en massa jättebilligt skräp, så det tillslut blir dyrt.

Vi åkte hem till Daniel och Alex där det bjöds på tacos och diggiloo (Jag älskar det programmet!). Daniel sjussade hem Vincent och Ida och Amanda stack efter vi spelat lite Guitar hero band.

Sen satt vi resten oss ner och såg på The Boat That Rocked. Betydligt bättre än jag förutspådde, men inte något jag hoppar ur stolen för. Den var väldigt rolig dock. Sen tittade vi på The Proposal.. Ack, vad Ryan Reynolds är het.

Idag har jag sett klart Legend of the Seeker och min slutgiltiga mening är... I LOVE IT! Jag kan inte vänta tills nästa säsong kommer! Avsnitt 18 var ett av det roligaste serie avsnitten jag någonsin sett.

Såg även andra avsnittet av Merlin säsong 2. -SPOLERS- FAN, FAN, FAN! Det var knappt någon Merlin/Arthur i avsnitten. Men dock, var det massa, massa, massa Arthur/Gwen, som börjar bli mitt andra favoritpar.

Ahnyoung~





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0