Vampyrer, vampyrer och ännu mer vampyrer.

Är det bara jag, eller börja vampyr-hysterin falla över kanten nu? Jag menar, vart man än vänder sig finns det en käft med två vassa tänder. (Om man bortser från Twilight där dom inte har huggtänder) Vilken skådis idag har liksom inte spelat vampyr

Jag är en vampyr-älskare och har varit det väldigt, väldigt länge. Så jag kan acceptera denna hysteri och ge allting en ärlig chans. Som likt många andra älskar jag Twilight-serien och True Blood.

Den nya saken jag mest referarad detta inlägg till är nya serien The Vampire Diaries som hade premiär igår. Jag har inte höga förhoppningar om den men ska såklart se det första avsnitten och se vad jag tycker (Inga förutbestämda fattningar) Ett plus. Ett stort plus, är att denna serie har Ian Somerhalder i en av huvudrollerna. Han är nog en av de hetaste personerna ever! Så kommer att tolerera första avsnitten även om det suger.... iallafall tills jag få se snyggingen.. Om jag inte fattat fel ska han vara lite utav en bad-boy vampyr. yummy

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0