turn and turn again

Min helg har varit skön. I Fredags hämtade Daniel och Alex oss och vi åkte och handlade massa gott för att sedan sätta oss ner och se en film. Jag tyckte inte den var speciellt bra så min kväll spenderades mest att sitta vid datorn. När alla åkte hem sattes True blood på och jag och Anna nördade.

Igår (Lördags) kom mina syskon (+Alex) och började rocka loss med guitarrhero band eller så. Jag diggade till några låtar, men det är ingenting för mig. Hämtade Vincent och åt god kycklingwook som Alex gjorde iordning. Spelade lite mer spel och fick till efterrätt som jag gjort. Pannakotta, det blir aldrig gammalt. Mums. Sen spelade vi ett nytt spel. Ordspel som alltid brukar vara min sak, men jag lyckades komma näst sist. Senare på kvällen/natten vart det True Blood likt dagen innan

Idag har vi städat (blir en massa stök efter syskon-middag) och sett True Blood igen :D


Delar med mig en gift med två snyggingar xD


Jag älskar True Blood

ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0