True Blood- lätt att hata

Missförstå inte min rubrik nu. Jag älskar True Blood, men jag måste säga att det finns ett antal många personer jag (och säkert många fler) har väldigt, väldigt lätt att hata i serien. Jag är inte mycket till att hata annars, men fy i helvete vad dessa personer går mig på nerverna.

Låt mig rada upp dom:


Andy Bellefleur

Jag ska påpeka att jag sakta har börjat acceptera honom,
men bara efter senaste avsnitten. Innan de ville jag sparka honom i baken
fyrahundrasjuttiofem gånger, usch!!!!


Maxine Fortenburry
Kärring!!


Amy Burley
Manipulativ two-faced bitch!
Jag är hemsk och önskade henne död

Lorena
2x08- In your face bitch!
Jag känner på mig att vi inte sett det sista av henne.
Jag ser inte fram emot att göra det heller



Lettie Mae Thornton
Jag skulle inte önska min värsta fiende
(Om jag hade nån) en sådan mamma




Maryann Foresster
Hon matar folk människohjärtan..  Behöver jag säga mer?



Steve & Sarah Newlin
White Suite Mother Fucker- Jason Stackhouse
Dessa två karaktärer hatar jag allra mest, fuck you assbowls!




Sen finns det en del karaktärer jag absolut älskar.

Som tillexempel:

Godric
Love, love, love.
Det är svårt att verkligen falla för en
karaktär efter första scenen. Men han vart en favorit
sekunden han visades.


Och mina absoluta favorit karaktärer:


Jason Stackhouse & Eric Northman
hoho, helt klart bäst (enligt mig)
Jag skulle inte ha något emot lite gay-love mellan dom :o


Nu ska jag läsa Club Dead!

Ahnyoung~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0