Star Trek

Daniel, Alex och Anna kom och hämtade upp mig och Gollum, varav vi stack till Ica och köpte gott för att senare dra till Daniel och Alex för att se på film.

Väl hemma hos värdarna spelade vi guitar-hero-band eller vad det heter och såg på Star Trek. Jag som aldrig har sett serien men hört att filmen var bra, gillade den skarpt.. Kanske mycket pågrund av en favorit (Eric Bana) var med. Plus att snyggingar som Chris Pine och Zachary Quinto hade huvudrollerna. Aldrig fel med lite eye-candy, liksom.

Imorgon ska vi nog åka till Dollarstore, eller så drar jag in på stan och letar efter böcker jag vill ha. Dock kan det nog vänta då jag har 8 Sookie Stackhouse böcker att läsa igenom tills jag börjar på något nytt.

Nu ska jag fortsätta se Legend of the seeker.

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0