Oopps.

Okej, jag är sämst. Som jag tidigare skrivit har jag beställt de första böckerna i Sookie Stackhouse serien. Först beställde jag de tre första och sen den fjärde (Av en väldigt bra andledning.. ). Tyvärr så har jag än bara fått trean och fyran. Jag fick dom igår och bestämde mig att jag tamefan inte skulle kika i böckerna och ännu mindre läsa något.

Så senare på dagen satt jag för mig själv i vardagsrummet medan Anna sov och Gollum satt i köket vid datorn. Jag tänkte att läsa lite granna i tredje boken inte skulle vara så farligt (Eftersom första och andra säsongen av True blood är baserad på de två första böckerna)

Jag planerade värsta mannövern så att Anna och Maja inte skulle se att jag tjuvläste, men släppte den ideén då jag kom på att det var mina böcker och dom inte hade något med det att göra om jag läste eller inte. Så jag började läsa... och slutade liksom inte.

Jag kommer nog inte ha några problem med att läsa de första sen endå. Så jag har börjat läsa fjärde nu.

Dock kan jag ju skryta med att det tog nästan en hel dag och det är en ganska kort bok (~300 sidor) Dock har jag gjort en massa under dessa dagar



Igår kväll åkte Jag, Anna och Erika till Raz där vi hade tjejsnack och fixade naglarna (Jag iallafall). Det var väldigt länge sen vi fyra var med varandra nu så det va supermysigt. Hade en massa skoj att prata om också (Erika och Raz och deras misslyckanden)

Idag har Jag, Anna och Erika vart på skolan. Dom skulle hämta sina slutbetyg och titta massa saker. Vi yrade runt i ungefär 2 timmar där och försökte få någonting gjort. Jag påpekade att jag ville ut och festa. Så här lät det ungefär.

Jag: Jag vill festa!
Erika: Jag med! Vi drar ut!
Erika: Jag har 5:- på kortet
Anna: Jag har typ 30:-
Jag: Jag är rik! Du kan låna av mig
Erika: Du kan låna av mig också!
Anna & Jag: *WTF?!*

Iallafall fixade sig ekonomin för oss och vi bestämde oss för att dra vidare till Big Boy och prata med Raz. Så vi tog bussen dit och märkte att Raz inte ens jobbade. Dock köpte vi mat och satt och mumsade. Efter det gick vi tillbaka till stan där vi (Jag) postade ett brev, hämtade ut recept, nördade efter böcker och Anna var på systemet.

Nu ska jag se Dirty Dancing på 1:an, sen blir det mer läsande i Dead to the World. Eric Northman <3


Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0