Shippar

Har suttit och tittat massa Gossip Girl på internett. Fick lite inspiration av en helt vrickat bra tjej (Hon gjorde olika layout-bilder) och satt mig vid Photoshop och satt in lite random saker i en bild. Här är resaultatet!

Jag älskar Nate/Jenny.
Gossip Girl
Chace är supersnygg och Taylor är så himla fin
(även att hon är född 93.. syns det?)


Detta har fått mig ännu mer inspirerad så jag ska göra mer, mer och mer shipp-bilder (Har aldrig gjort det förut) Lite roligt att inte ha något speciellt nål (Som man har när man gör Posters, CC och dylikt)

*Springer och gör bilder*

Andra "Paret" på min lista är...

Merlin/Arthur
Merlin
Skippa mytologin och gå direkt på en medeltida Gay-story!!



Nathan/Haley
One tree hill
Dock har dom varit lite tråkiga senaste säsongen..
hoppas det blir roligare nu




Bilder som är på G
Inte för att någon bryr sig xD

Kat/Patrick - 10 Things I Hate About You (Serien)
Sonny/Chad - Sonny With A Chance
Morgan/Garcia - Criminal Minds
Kevin/Macy - Jonas (Snart kommer den på Disney Channel :D)
Michael/Maria - Roswell
Andy/Josh - Kyle XY
Freddie/Effy - Skins (S3)

Om jag hittar bra bilder vill säga.
Mina älskligspar över alla älsklingspar (Jusst nu iallafall)

Nu ska jag se en film jag hyrt idag. Failure to Launch (Hemma Bäst på svenska)
Bradley Cooper
är visst med.. Han är het :D

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0