My Skin

Har nyss kommit hem från stan. (Detta inlägg har jag hållt på med i över 1 timme, så det va inte så nyss längre.) Jag, Anna och Erika har varit på Rödakorset möte (Min första gång, finally!). Efter det så tog vi bussen till Granlo för att Erika skulle hämta ett paket, sen for vi tillbaka till stan där jag och Anna tog bussen hem och Erika till Bredsand. Onödig rutt, jag vet.

Nu sitter jag och tittar efter böcker på internett. Vill så gärna klicka hem några nya, men ska vänta tills jag läst ut de 8 stycken böcker jag nyss köpt.

Annars har jag hittat lite ny musik under de senaste veckorna. Dock är jag just nu för lat att lägga in dom i min spellista, men jag ge er youtube-länkar att lyssna på så länge.


Praktiskt taget ALL musik jag hittar, finner jag genom fan-videos av mina favorit-serier på youtube eller liknande sidot på nätet.


Därför lägger jag in de nya favorit-låtarna i sådanna sammanhang.
Spoiler-varning!

My Skin av Nathalie Merchant
Fandom:
Legend of the seeker




Turn and turn again av All Theives
Fandom: Supernatural
 



Stolen av Dashboard Confessional
Fandom:
Robin Hood



Ja, jag ser fan-videos av serier jag inte sett (Refrerar i detta inlägg till Robin Hood). Men jag kan inte räkna hur många serier (och filmer) jag börjat sett jusst pågrund av att jag sett en bra video med bra musik på youtube. True Blood, Legend of the seeker, Glee, 10 things i hate about you, Blood ties, Supernatural, Buffy och många, många mer!

Ja, tillochmed böcker har jag hittat genom detta. (The Mortal instruments FTW!!)

Extra:

X-Ray Dog är en favorit bland fanvideos.

Här är två av mina favorit låtar av han, hon, dom, det.
Fandom till båda är Ron/Hermione från Harry Potter serien.

The vision.


Finns dock en mycket bättre video till den här låten med klipp från Skins.
Dock, går det inte att lägga in videon här.
Men jag länkar den till er som bryr sig (Ingen, alltså!)
- http://www.youtube.com/watch?v=1JS3fMwYzng -


Breathing space


Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0