Merlin, I Love You!

Igår var vi då ut, jag Anna och Erika. Vi började hemma hos oss med att ha middag med min familj (framöver så skriver jag familj och då fattar ni att jag oftast menar Alex och Vincent också) Sen spelade vi spel och åt blåbärspaj, lyssnade på musik och fixade datorn. Jag, Anna och Erika drog med Daniel och Alex hem till dom en stund senare och drack klart, spelade musik och Guitarr hero bandet eller vad det heter.

Gick ner till stan strax efter 23.00. Stack till Irish och kissade och sen lodade vi på BK med nya människor. Erika skulle med bussen tidigt så vid 02.00 gick vi med henne till bussen och sen gick jag och Anna hem till Daniel och Alex och sov. Jag började med att se 17 again också, men stängde av innan de första 5 minuterna gått.

Nu ska jag och Gollum se om Merlin och sen se första avsnittet i andra säsongen.

Ahnyoung~

P.S Jag har nu läst klart mina två böcker jag har hemma. Nu vill jag ha mina andra
(Sen när jag har pengar ska jag köpa resten) Dock finns det hela 5 böcker till, så det blir en rejäl slant att lägga ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0