Merlin

Har nu sett klart senaste avsnittet av Merlin och även om jag redan visste det, går det inte att inte bli förvånad över vilken otroligt kemi Colin Morgan (Merlin) och Bradley James (Arthur) har med varandra. Det är sanslöst hur bra dom är med varandra. Det är väldigt, väldigt ovanligt att se sådan underbar kemi bland skådespelare, ännu mindre två killar.

Iallafall fick man se att både Santiago Cabrera (Lancelot) och Asa Butterfield (Morded) kommer komma tillbaka i sina roller. De två är nämligen (efter arthur och Merlin såklart) mina absoluta favorit-roller, samt skådespelare.

Det ser iallafall ut som om det blir en himla bra säsong (Om man bortser från det uppenbara Arthur/Gwen relationen som kommer uppstå, snart) Jag kan inte bärga mig till nästa helg!
 





Nu ska jag se film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0