Kyla, stan och massa skräpmat

Idag tvingade jag med Gollum in till stan för att lämna tillbaka några filmer vi hyrt. Innan dess drog vi upp till Södermalm och fick med oss Alex ner.  Väl nere gick vi till Hemmakväll och spenderade en massa, massa tid med att snacka film och välja något att se på. Jag hyrde en film samnt köpte en. Senare gick vi till bokia och spenderade ännu längre tid med att snacka Naruto och välja pennor till mig. Hann inte med så mycket mer på den timmen? vi var där nere. Åt på Mcdonalds gjorde jag också, medan Alex och Maja gjorde mig sällskap.

Jusste, Imorse fick jag mitt Visa-kort äntligen. Plus att jag fick ett avi från posten där mina fyra senaste böcker kommit. Väntar fortfarande på de två första i serien.. suger det eller?

Nu ska jag skörda på Farmville!

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0