FRIDAY I'M INLOVE!!

Tjena mors, här är moroten med det goda humöret. Idag har jag haft en massa inspiration (Tack, tack, tack) så jag har fått en massa, massa saker gjorda. När jag har inspiration blir jag automatisk på jättebra humör, vilket är bra för min omgivning och folken i den.

I helgen blir det familjemiddag igen. Det var allt bra längesen. Dock är Anna i Sthm med Röda Korset så vi få ge henne en tanke när vi äter god efterätt.

Annars är det nästan bestämt att jag ska ner till stockholm någon helg i den närmaste framtiden. Ska hälsa på Antonia som jag saknar en massa. Har varit inne och tittat på buss och tåg men fattar inte ett skit. Förhoppningsvist fixar det sig iallafall. Vill helst åka tåg, dock. Det är mysigare och går snabbare. LÄÄNGTAR!

Tillråga på allt blir ju Moa+Stockholm = SIENCE FICTION Bokhandeln!!! YAY!

Måste dock spara lite pengar också.. Peckelinen fyller ju 20 i slutet av månaden.. PARTY!


Min Freddie/Effy ship-bild

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0