Äntligen!

Nu var det länge sen jag skrev någonting om mina snygging Jang Geuk Suk. Men här kommer några glada (För mig) nyheter om honom.

Ätligen har han fått huvudrollen i en drama (och slipper vara "the other guy"). Tillråga på allt verkar draman vara otroligt underhållande och rolig, och inte en sådan långtråkig alvarlig sak som man lider igenom 16+ asvitt av. Ett plus är att Hong Ki är med, den hetingen. Jag ser mycket fram emot den iallafall.



Den officiella Postern.
Draman heter You're beautiful och kommer
ha premiär någon gång i början av Oktober.


Vidare till en annan serie. I nästan ett år, mer eller mindre har jag planerat att se Legend of the seeker. Dock har jag sett om det första avsnitten femtioelva gånger utan att ha fortsatt. Men igår så tog jag och såg igenom hela första avsnittet och den det andra och det tredje. Nu är jag på den 10onde. Visst, det är ingen Merlin, men den är väldigt sevärd, underhållande och huvudpersons killen är riktigt ögongodis.


BTW har jag fått alla mina beställa böcker, så nu blir det en massa läsande (efter jag sett klart Legend of the seeker, såklart!)


Ahnyoung~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0