NARUTO SPOILER! LÄS INTE OM DU INTE VILL VETA EN MASSA

Måste bara avreagera mig här på bloggen. Jag har nyss läst senaste Naruto.

OM
Sasuke dörär det Naruto som dödar honom.

Ja, jag är in denial once again. Men förra gången funkade det faktiskt (När Kishimoto lät oss tro att Kakashi dog).

Dessutom borde Sasuke få ett cools avslut och inte nått snabbt och lätt avslutat, inte bara han utan alla trogna läsare förtjänar någonting spekatulärt eftersom snyggingen faktiskt är den näst största/viktigaste rollen (Efter Naruto såklart) i serien.

Jag älskar Naruto, men kan nog inte hålla mig längre! LÅT NARUTO OCH SASUKE HA SIN FINAL-FIGHT! Hur cool kommer den liksom inte vara?! (Och ja, jag hoppas fortfarande på Obito-teorin.. Kishimoto kan fixa det om han bestämer sig för det.) En Tobi-Kakashi fight skulle sitta fint också. Och jag vill bara ha död på nya Hokage, den första naruto-karaktär man verkligen kan hata rakt igenom. Mer Shikamaru också, tack! Nu när serien går mot sitt slut så vill jag se så mycket av min favorit som möljigt.

I want Itachi back!

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0