Midnattbio? ja, tack!

Sf kommer hålla en Twilight/New Moon kväll natten till världspremiären av New Moon (som är 20 Nov) och såklar har jag beställt biljetter. Så där kommer vi sitta: Jag, Anna, Gollum, Erika, Raz, Sandra, Alex och Antonia (och eventuellt någon mer). Jag är mäktigt glad och kan inte vänta tills jag får sitta klockan 00.00 på en torsdagsnatt och äntligen se filmen. Förväntandet och spänningen har inte infunnit sig riktigt än, men den kommer smygande fram.. Det ser jag tecken på då jag sitter och se massa twilight och new moon fanvideos på youtube såhär mitt i natten.

Nej, men det kommer bli kanon och ett stort plus är att man få se första filmen on the big screen innan New Moon också. Annars brukar jag alltid sitta och planera att man ska se de första filmerna men antagligen glömmer jag alltid bort det eller har inte tid innan jag ser uppföljaren.

För att få er andra twi-fansG lägger jag in en fantastisk fanvideo med klipp från både Twilight och New Moon, så jag varnar för spoilers för er som inte vill veta av dom.




Här har ni andvändaren som lagt upp videon på youtube.
Hon har massa andra fanvideos men också klipp, trailers och spots som jag inte
orkar lägga upp här på bloggen, men känn er fria att hälsa på henne.. om det är en tjej?
-
http://www.youtube.com/user/twilightsHorizons#p/u/3/YH1yynHRdLA-

Nu ska jag sova!

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0