Lucky Number Slevin

Jag älskar Paul McGuigans filmer. Okej, nu har jag inte sett alla hans filmer, men de jag sett, de är ju allt bra fantastiska! Jag har nyss suttit och sett klart Lucky Number Slevin (Som jag köpte för någon dag sen, så nu är jag fattig igen..) och nu har jag extrem lust att se någon av hans andra filmer (Wicker Park, Gangster no.1 eller något liknande). Flummiga filmer som man inte fattar något om förrns på slutet, då allting står solklart. Underbart. Ett plus är att många av filmerna innehåller snygging nummer 1 (Paul Bettany) eller snygging nummer 2 (Josh Hartnett).


 Men klockan är sent så jag ska ta och få mig min skönhetssömn.


Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0