Kooommmmmm 2010

Ni vet den dära känslan man har när man läst klart en bokserie? (Eller kanske sett klart en serie). Man blir alldeles tom och får nästan ångest för det finns inte något mer.

Jusst nu känner jag mig 1000ggr värre än det, då jag läst klart alla mina 8 böcker i Sookie Stackhouse serien. Det finns fortfarande en där ute, den 9:onde. MEN! Men den är asdyr! (blir typ nästan 200:- på alla sidor jag vart inne och tittat på) och den finns inte i pocket (Som jag har alla andra böcker i). Pocketen kommer inte förrns i mars eller så.

Alex skulle se om den fanns på hennes skola.. Jag hoppas innerligt att den går att finna där..

Usch, jag har sökt internett och gratis-läs-sidor (Olagligt uppladga, visst, men jag ska ju faktiskt köpa boken sen) Men ingenting, Nada, Non.. Fan, fan.

Jag ska försöka läsa lite ut The Host, men jag vet att jag inte kommer släppa Sookie Stackhouse böckerna förrns jag fått läsa allt som finns ute (Sen kommer den 10:onde i vår också, och jag vet inte när Charlaine Harris planera att sluta serien) JAG VILL HA ETT KONRET SVAR SÅ JAG VET HUR LÄNGE JAG KOMMER VARA FRUSTRERAD.

Hittade dock Mortal Instruments... Funderar att köpa dom så jag kan läsa om dom (Har haft ljudbok, engelsk på de två första och läst den tredje på internett). Plus att mina vänner måste få läsa den också, så vi kan fangirla tillsammans.

Nej, nu ska jag lägga mig i badet och ha ångest att jag inte har en snygg vampyr till pojkvän.

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0