Jag är lycklig

Jusst nu, i detta ögonblick känns mitt liv fullkomligt perfekt. Jag har ingen ångest eller tvekan för någonting. Jag har den bästa möjliga familjen, de allra kungligaste, bästa och snällaste vänner. Ingenting är jobbigt angåeende skolan eller dylikt. Det känns som om jag kan ta det lugnt resten av veckan och bara njuta av mitt liv. Det är så sjukt skönt och det var så hilma längesen jag hade en sådan här känsla.

Nu ska jag ta ett långt, skönt bad och läsa lite Dead and Gone (Ja, jag har sagt att ingen får läsa mina nya böcker i badet.. men de är fortfarande mina böcker, så jag gör som jag vill.) och senare ska jag se en ny hyrfilm (Love and other disasters)

Skriver väl senare då mitt liv inte är lika perfekt (Vi ser hur många minuter timmar det tar tills dess)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0