I've got a feeling.

Tagit en rast från storständandet här hemma. Jag och Anna har fått i uppgift att städa hela lägenheten och vi vart nyss klara. Dock har jag rummet kvar, men väntar på att Gollum ska komma hem och hjälpa till.. Sneaky, jag vet. Men har man städat och skrubbat som jag gjort idag förtjänar jag lite hjälp med någonting.

Helgen kommer bli mysig. Imorgon åker vi tjejer till Antonia och myser och kanske drar ut en stund. Vi har inte så mycket planerat än, men det ska nog bli roligt att hitta på någonting spontant. Jag får ju umgås med några av mina favoritpersoner liksom, så det blir en garanterad bra kväll.

På Lördag blir det Daniel och Alex invignings- inflyttningsfest. Det blir roligt, då jag aldrig festat med dom.

RANDOM! Jag har de senaste dagarna varit assugen på potatisgratäng. Vilket i sig är ganska sjukt då jag alltid hatat potatisgratäng. Men sen min studentbal (Där det serverades världens godaste gratäng) har jag varit frälst. Mamma vart asförvånad igår när jag nämde det.

Nu ska jag återgå till att städa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0