Gollum och Legolas, tvillingsjälar?

Innan jag sussar ner mig i soffan med CSI: NY, så måste jag skriva detta inlägg angående Maja (Min lillasyster AKA. Gollum) och Moa (Jag AKA. Rödhårige Legolasen).

Jo, för att komma till meningen med inlägget
. Jag och Maja ÄR verkligen lika. Okej, vi kanske inte är lika, men vi tänker exakt likadant, och vi tänker alltid samma sak samtidigt. Jag vet inte hur många gånger jag har tänkt på en sak (allt från snyggingar till killar eller snygga kläder) då Maja efter någon sekund påpekar och säger exakt det som jag tänkt på. Inte bara om jag ser en klänning och hon påpekar någonting om den, utan om jag ser en tjej med en klänning och tänker "Den där klänningen ser jättefin ut" (Detta kan hände mitt i stan med massa, massa människor omkring, men vi lyckas alltid märka samma personer eller saker) och Maja då säger "Den där klänningen ser jättefin ut"

Detta är sjukt! Det är otroligt. Kanske jag inte lyckats förklara hur coolt det är, men jag börjar faktiskt tro att vi delar hjärna eller något. Det skulle kunna förklara våra skillnader. Jag fick den coola delen och Maja den non-coola.

Jag lovar, jag blir förundrad över detta då jag är världens mest pessimistiska, cyniska person när det gäller "övernaturliga" saker. Nu säger jag inte att jag och Gollum har någon superkraft och att gänget från Heroes snart är här och knacka dörr (Har dock drömt om att dom kom för att hämta mig till 'de andra' en gång för jag kunde göra så att rörlysena vart gröna..) utan att vi är så himla lika deep down att vi nog är det närmaste tvillingsjälar man kan komma.

Jag kan faktiskt påpeka också att när jag drömde om att jag kunde ändra rödlysena till gröna så hände det faktiskt ganska ofta (på riktigt) att när jag ville att det skulle bli rött, vart det, det, på en gång! Kanske Hiro Nakamura kommer och hämtar mig iallafall?

Nej, nu är jag allt för trött tror jag. Ni få ha överseende med mitt skumma inlägg då jag inte sovit mycket alls på de senaste dygnen (Se tidigare inlägg) och har haft en rikigt jäktig dag.

Fan vad långt detta blev. Ska bara avsluta med en sak jag och Maja märkte idag (Okej, vi har vetat det länge, men vi diskuterade det under Alex höstkonsert, där hon var kanon BTW.) Jo, KILLAR SOM SITTER BAKOM ETT PIANO (ELLER EV. SYNT I VÄRSTA FALL..) ÄR SÅ JÄVLA SEXIGT! I love it. love, love, love it.


Vafan, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0