Veckorna som gick!

Drar en snabb resumé (Vad det nu är.. Ibland vill jag låte smart, trots att jag misslyckas) om vad som hänt de senaste veckorna då jag inte kunnat uppdaterat.

Tis, 10/11 - Skulle ta en snabb fika med Antonia, vilket ledde till att vi spenderade kvällen att gå och äta och senare ta en fika på Barista. Mysigt som vi hade bestämde vi oss för att hon skulle spendera natten här med att se film och loda och vi tillsammans kunde åka och fira hennes födelsedag nästa dag.
Ons, 11/11 - Åkte till hudik med Antonia, där bakade vi tårta och hade bjudning för Antonias släkt under dagen. På kvällen gick vi, Natta och Hanna ut och festade. En otroligt händelserik natt, som jag inte skriver om här.
Tors, 12/11 - Bestämde att stanna i Hudik tills Fredagen då vi kunde åka buss tillsammans tillbaka till sundsvall. Spenderade dagen med film och snabbmat. Antonia jobbade natt och jag städade och diskade (Vilket gift par vi låter som xD)
Fre, 13/11 - Åkte hem till sundsvall och spenderade dagen med att sova. På kvällen tog jag med Antonia ut för att äta (eftersom hon hade fyllt år). Senare vart det utgång för oss, Anna och Erika. Efter förfesten här hemma drog vi till en kompis till Erikas syrra och senare ner på momento. Hemfärden var roligast. FYFAN vilka utekvällar jag hade denna vecka!!!
lör-ons, 14-18/11 - Vaknade på lördagen, trodde jag var bakfull, men hade blivit rejält sjuk. höll sig tills Ondsagen då jag mådde bättre. Spenderade min sjuktid med att se en ny KOREANSK (läääängesen ju!) Serie. Geunsuk i huvudrollen. Lätt bästa asiatiska serien just nu. You're Beautiful.
Tors, 19/11 - Antonia kom tidigt och vi spenderade förmiddagen och en del av eftermiddagen av att sova. Kvällen spenderades på bion där vi såg Twilight och New Moon (I love förresten... Men inte like bra som boken alls dock. men det får man ta.) Antonia och Natta sov över och vi somnade innan vi bestämde oss vilken film att se.
Fre, 20/11 - Målade möblerna i vardagsrummet med Mamma, fick McDonalds som tack! LOL! Spenderade kvällen med att hinna ikapp på Supernatural och You're beautiful.

Idag (eller igår om man vill vara exakt, då klockan är över 00.00) så har jag monterat, skruvat, snickrat och fixat ihop en ny byrå till hallen, moterat ihop nya skohyllor har jag osckså gjort. Notera att Mamma gick runt med en drink i handen då jag och Anna jobbade med byrån och pappa fixade den nya diskmaskinen. Maja stack till en kompis. Till sist kom mamma serverandes med två små drinkglas till mig och Anna med. Tack! När allt var över fick jag och Anna gå på konsum och köpa chips och godis.

Nej, nu räcker det, jag utmanar er att orka läsa igenom alltihopa.. Som om någon bryr sig liksom.

Som avslut lägger jag in ett av det bäststaste bästa moments av Merlin/Arthur historia (för er som bryr sig)


Ahnyoung~ 


Kommentarer
Postat av: Nonii

Ha ha det låter facktiskt som om vi skulle va tisammans när man läser hu mycket vi vart me varran förra förra veckan å förra :p. Men det bevisar bara att vi är så bra kompisar/vänner! Känns facktiskt tomt här hemma nu.. Ialf så ha ja tänkt åka upp kanske nu ti veckan/helgen innan ja åker. Har lite ärenden åxå att göra! Skulle ialf va kul om vi träffades innan! Krammmaaaar! //Nåni

2009-11-22 @ 04:04:31
URL: http://nonii.blogg.se/
Postat av: Moa

HAHA! Jaaa! Klart vi borde hitta på något då :O:O :D:D

2009-11-22 @ 10:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0