Vad är då en julmarknad i sundsvall? Dötrist, urtråkig!

Mamma tycker att julskyltiningen här i Sundvall suger så idag när Farbrorn min var här så bestämde sig dom för att vi ska dra ner till Stockholm nästa helg och spendera första advent på skansen. Så vi åker ner på Lördagsmorgonen och (Jag) ska på Sience Fiction bokhandeln! MANGA here i come! (Fast jag kommer fattigare än en kyrkråtta), nattar på hotel och drar till skansen på Söndagen.
A Christmas Carol får så vänta (MEN JAG SKA FAN SE DEN!)

Btw, så har jag sett The Notebook igen. Och nej, jag hänger den fortfarande inte i granen. Det verkar som om filmer baserade på Nicholas Sparks böcker inte är något för mig. Kanske borde jag läsa böckerna för att upskatta mer. Dock var Ryan Gosling mightly-hot. Det kommer trots det, två nya filmer nästa år, en Nicholas Sparks har skrivit manus till och en som är baserad på en bok av honom, som verkar vara himla bra. Så jag ger inte upp honom än.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0