Totalt utmattad

Hela min kropp är öm och höger axel känns stel som en betång klubba. Jag är ett värre kylskåp än vad jag vanligtvis är. Jag har inte ätit ett dugg sen jag vaknade (Okej, jag tog två bitar av min Geisha från igår) så nu vill jag bara gå i mig mat och sen lägga mig ner och vila.

Jag har haft assvårt att sova hela helgen och har då inte somnat förräns på små timmarna. Vilket reluterat i att jag vaknar assent på dagarna och har sovit bort hela dagen. Det är sorligt, då jag alltid har varit en person som vaknat tidigt på morgorna (Jag älskar att vakna tidigt! Jag gick upp vanlig tid även om vi hade timmars hål på skolan bara för att känna att man tjänar tid av det.) Nu när det blir mörkt så tidigt på dagarna blir det ännu värre när man inte får se solen något.

JAG VILL HA JUL!

J
ag har tjatat på Mamma om att jag vill julpynta nu på en gång, men hon vägrar och säger att vi ska göra det om några veckor (Låter jag som en fem-åring eller vad?). Sen har jag tjatat en massa på att jag vill ha en strutliknande juldekoration från Bauhaus hela den hära veckan, och gissa vad Mamma och Pappa kom hem med idag? Jo, en exakt sån. Jag vart överlycklig! (Och kunde inte hålla mig själv, så nu har den en fin plats på vardagsrummets fönsterbräda med tända ljus och allt.) Shhh- Säg ingenting till Mamma.

Nu kan jag iallafall gå in i vardagsrummet och titta på den fina juldekorationen medan jag nynnar på "Det strålar en stjärna" och känna att julen är här (redan).


Nu ska jag äta mat! Yessss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0