Stockholm.

Gick upp vid 07.30 imorse och åt frukost. Trots det kom vi inte iväg förrns runt 10.00. Vi åkte direkt ner till stockholm med några få 'strecka på bena'-pauser. Checkade in på hotellet och drog senare vidare till farbror och kusin som jag inte varit hos sen natten efter dir en grey konserten (minnen!) och inte träffat sen julas. Det var iallafall väldigt mysig och trevligt.

Senare vart vi lite lost när vi skulle tillbaka till hotellet då vi skulle åka på en 'liten' sightseen. HAHA! Ja, iallafall hittade vi tillbaka och köpte gott på ICA här utanför innan vi gick in för kvällen. Jag och Anna har sprunging runt för att leta reda på en is-maskin. Vi hittade en på 18-onde våningen där mor och far bor (vi har rum på 3-dje vångingen, tråkigt eller vad?!). Jag ska inte gå in på hur pinsamma jag och Anna är ibland också.

Nu sitter vi och tittar på MGP Nordic. Vi märkte att den skulle gå nu ikväll. Så vi väntar en stund innan vi ser DaVinci Koden för att se när om Ulrik vinner. Han är klart bäst. Om jag skulle vara 15 skulle jag vara störtkär i honom. SÅ SÖT!

Skriver mer senare om jag orkar... eller har någonting att skriva om (tvivlar på det.)

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0