Sophie Kinsella, Tapeter och Jonas Brothers.

Idag har jag haft en extremt slö dag. (Jag vill göra något på dagarna!) Det började med att jag vaknade väldigt sent. Det blir så ibland när man har en sjukt bra bok man verkligen inte kan lägga i från sig. I detta fall var det Min Hemligheter med Sophie Kinsella. Jag har läst den förut, men bra böcker tåls att läsa igen.

Städade rummet och dammsugade litegranna överallt (I rummet)

När väl Mor kom hem drog hon med oss till alla möjliga affärer för att leta efter tapeter till vardagsrummet. Vi har en sådan fäll-ner-rygg-stödet-och-ligg-skönt-fåtölj som har förstört våra väggar totalt. Vi hittade dock ingenting, vilket är synd för då skulle jag kunna starta projekt tapetsera då jag har tråkigt på förmiddagarna. Lyckligvist så hittade jag en mega-stor Jonas Brothers affisch som jag köpte medan Gollum fyndade en Heath Ledger (Jokern) poster.

Lämnade hyrfilm och hör och häpnas- Jag hyrde ingen ny! (Shit asså!)

Nu ska jag ta och se Jonas och sen ska jag sussa i säng. Det blir ett tidigt avslut på dagen.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0