Kohtala sekten?

Efter en massa tjat och snack om religion och sekter imorse kom jag, Mamma och Anna fram till att våran familj fan är som en sekt. Nu är jag inte religiös (stavas det så?)och inte speciellt påläst om ämnet sekter.

Men alvarligt, alltid när jag skaffat mig nya vänner har jag dragit in dom i min familj och våra dravel. Sen är det svårt att komma ut, då man få en speciell kontakt med oss alla medlemmar. I överdrag ganska likt eller? :O:O

Min Mamma är kanske en Gud-in-closet?

Antonia, kanske är någon slags Kaos-gud-demon eller nått då hon alltid rubbar balansen i våran harmoniska miljö :O:O)

Vilken läskig familj.. oohhh~

Uppdaterar om jag kommer på fler bra andledningat till att Kohtalas ska klassas som sekt.


Inte för att jag tror det: men om jag ofendat någon med detta inlägg så SORRY BITCHES ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0