jag ska måla hela världen..lilla mamma

Idag har vi haft fullt igång här hemma med att måla väggarna i vardagsrummet. Jag väcktes tidigt av en störande jävel som håll på med någon motorsåg eller nått utanför. Jag hade lust att hoppa ut ur fönstret och drämma till den idioten. AIDHEIFEIFAE! störade objektfan!

Iallafall så grundmålande vi en massa, sen har vi målat två lager färg på väggarna. Nu är jag astrött och det är med ett tugnt hjärta jag säger att vi imorgon ska ta itu med tapeterna. Usch och fy. Tillråga på allt, så blir det en jäktig söndag då jag också planerar att göra annat också.

Hela min kropp gör ont, i lite hjärtat också då vi inte ska ha familjemiddag idag (Det är nästan min favorit att varje vecka samla alla i familjen för att spela spel eller se film. Plus att man får god mat.) 

Nu ska jag ta det lugnt och kanske sova en stund. Senare ska vi gå på pizzerian då hela vårt köksbord drunknat i massa skräp-saker.

Jag vill julpynta nu på en gång (Mamma säger att vi ska lämna hyllorna tomma då vi ändå ska julpynta om någon vecka) men jag får inte för Mamma. Ni kan tänka er hur mitt förslag att köpa julgran imorgon besvarades..

äsch, nu ska jag stretcha så jag inte får en hilma värk i axeln imorgon, sen ska jag görs som törnrosa och sova.

Ni kanske märker att jag är trött i detta inlägg med de allra meninglösa vetanden jag delat med mig,

ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0