Fanfiction Poster

Har suttit och tittat igenom alla mina fanfiction posters jag gjort under mina dagar och jag måste säga att jag är föundrar hur jag ens kunnat sparat vissa bilder, ännu mindre hur jag kunnat tycka dom var skitfina (Och jag var jättestolt över dom)

Därför tänkte jag dela med några extremt pinsamt-fula posters/CC's jag gjort hittils. Till mitt fösvar kan jag bara säga att de är allihopa gjorda för väldigt längesen (När jag var ny med PS och så)















Som ni kanske ser var jag under en större tid fan av andvända-alla-tekniker-till-text-man-kan.

Föra att ta tillbaka mitt goda rykte (bland mina vänner) om att jag
är suverän i PS (Okej, jag överdriver kanske) och att göra posters lägger jag
in Posters som faktiskt blivit väldigt lyckade.













Fast jag har en känsla att jag om några år kommer se
tillbaka på dessa bilder med endast en tanke i huvudet:

Va fan tänkte jag på?


Nu ska jag återgå till att försöka fixa Sony Vega 0.8!

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0