Tordag, Fredag, Lördag

I tordags var det som alla vet valborg. Kvällen började vid 18.30 hos Antonia där Antonia, Natta, Erika, Anna, Raz & Assad och jag gjorde oss i ordning (Okej, Assad spelade nintendo medan vi tjejer fixade oss.) Drack litegranna och lyssande på musik. Vid 20.00 drog vi upp till Alicia där det var relativt mycket folk. Vi spelade kubb och kortspel och hade allmänt roligt. Senare gick vi ner till Antonia igen och alla splitrades. Jag, Anna, Erika och Emelie drog vidare till piratpicknincken. Vi fick sjuss av Daniel, tack. Väl där hade alla mina syskon samlats. Lite roligt faktiskt, Daniel, Ida, Anna, Jag och Maja på samma ställe under en utekväll. Iallafall stannade vi där ett tag och började sedan gå tillbaka till stan, Jag, Anna och Erika. När vi var vid Big Boy vart vi hungriga och ville hem, så Daniel och Alex kom och hämtade oss och sjussade hem oss. Härlig kväll med kompisarna om man bortser från att jag mådde apa när vi satt i bilen hem.

Igår, Fredag, åkte Jag och Anna till Raz och skulle grilla. Erika, Milka, Alexandra och dennes dotter Olivia kom också (Raz lillebror var också med och åt ett tag). Vi grillade hamburgare, svamp, grönsaker och majs. Grymt gott var det, lyckades sätta i mig en och en halv hamburgare och en halv majs. Pratade och lyssnade på musik gjorde vi också. Pappa kom och hämtade mig, Anna och Erika och vi drog vidare till Hemmakväll där jag och Anna hyrde Penelope, Bröderna Grimm, Mumien 2&3. Hemma gjorde jag i ordning chips och dipp och familjen satt sig ner och tittade på Bröderna Grimm. Jag hann dock inte se hela filmen för jag vart så trött. Så vid 00.00 somnade jag.

Idag var jag, Mamma och Pappa i Birsta. Jag hade en otrolig tur eftersom jag nu lyckades få de sista paret av studentskorna jag velat haft. Dom är asfina och även fast dom är relativt höga är dom bekväna och lätta att gå i.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Jag och Mamma vill gå på bio, men vi få se vad som händer.


Mina studentskor




(Ignorere det fula golvet)



Och såhär ser min studentklänning ut...
Vit, inte pissgul som denna bild ser ut på min dator


Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0