Mösspåtagning.

Hejhoppsnoppigalopp.

Idag var då mösspåtagningen. Men jag har hunnit med mycket, mycket mer. Åkte in till skolan så jag var där vid 10.00, pluggade en stund på grupparbetet vilket jag inte har någon aning vart det landade. Senare stack jag, Antonia, Sofie, Viktoria och Sandra ner till stan. Jag gick till Antonia, Antonia gick och skulle betala någon något och resten av tjejerna stack på stan. Vi samlades senare hemma hos Antonia allihopa + 2 st till. Vid 13.00 gick vi till mösspåtagningen och var där ett tag.

Jag och Antonia gick ganska snabbt efter att vi släppt ballongerna. Stack först till Elganten och hämtade min klänning.. Inte samma klänning som jag skulle ha utan fick köpa en annan för det vart massa bajs med förra. Iallafall var biträden söt och jag slapp betala en femtiolapp.

Efter att ha lämnat klänningen hos Antonia stack vi och solade, så förhoppningsvist så blir jag lite brun till stundenten. Jag har ju sparat massa pengar nu när jag tog en annan klänning.

Nu ska jag äta mat. Var ashungrig men smaskade i mig Ben&Jerry's alldeles nyss...... Så nu ska jag göra någon riktig mat.

Resten av dagen ska jag ta det lugnt och se nån film eller så.


Okej, jag är besatt igen.... Denne gång i dessa sötsaker! Mongo-banener.

 
 
 
 
 
 
 
 



Don't worry, Paul Bettany's still the one and only.


Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: alex

Min Ben&Jerrys :O

2009-05-27 @ 18:35:12
URL: http://alexandrasidback.st
Postat av: Moa

SORRY! Me ATE IT UP!! Men du ska få tillbaka när jag är rik!

2009-05-27 @ 19:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0