Massa mycket

Mitt liv känns som det går i högvarv och mina pengar hinner inte med. Det är därför jag tagit sådan lång tid på mig att uppdaterat.. Få se nu om jag kan berätta snabbt vad som hänt senan sist.

Fredag: Filmkväll hos Assad & Erika med Erika, Sandra, Anna och Raz, trots att den sistnämda stack ganska snabbt. Mysigt värre med Bröderna Grimm, Twilight & Guldcompassen... Och en massa gott såklart.
Lördag: Fick infall att jag ville gå ut så jag ringde Antonia. Men hon var fattig. Hade familjemiddag som vanligt. Senare på kvällen ringer Raz och har bestämt att vi ska gå ut och festa galet hon, jag, Erika och Anna. Tyvärr fuckade sig dessa planer så kvällen resulterade i att jag, Anna och Raz satt hemma hos Raz och rökte vattenpipa, pratade och jag sov....
Söndag: Tog det lugnt denna dag, gjorde klart saker tills....
Måndag: Hade Pa-redovisning. Snacka skönt att ha det gjort!!

Och vidare till idag.

Hade Filmkunskap. Seminarium. Gick väl bra hoppas jag. När jag kom hem pluggade jag en stund och la mig sedan ner i badet och lyckades äntligen ta mig tid att läsa klart Änglar och Demoner. Aldrig någonsin har jag läst en bok på sådan lång tid. Har nog tagit fram mot 2 veckor. Jag har verkligen inte haft tid... Men nu längtar jag tills jag få se filmen!

Imorgon har jag en lektion. Filmkunskap igen. Ska jobba hemma för jag har mitt arbete här. Senare på kväller ska jag på bio med samma kurs. Vi ska se The reader.

I helgen vet jag inte vad som väntar..... Vill någon hitta på något, så ring mig^^

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0