Jonas

Jag och Maja har suttit och tittat på alla de 4 avsnitt som kommit ut av den nya Disney-channel serien Jonas som handlar om inga mindre än The Jonas Brothers. Efter dessa avsnitt är jag helt klart störtförälskad i bröderna. Lätt roligaste serien på länge. Vet inte hur mycket muskelmassa jag byggt upp av skratt. Killarna bjuder verkligen på sig själva. Även om du inte gillar bröderna är serien lätt värd att se om man gillar sepe humor, för det är vad den är. Nu måste jag dock vänta till senare för att se nästa avsnitt... Sen vecka efter vecka..... sorligt nog. Men gissa om jag kommer sitta vid tv i höst när den sänds på svensk disneychannel. Hoppas verkligen inte att dom dubbar den, för skämten kommer bajsa på sig då.








 



Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0