Illa

Jag mår illa. Bla, bla, bla, bla, bla.

Idag har jag pluggat, satt in löshåret, tagit ut lös håret och satt in det igen. Grymt bra med clips så man kan ta av och på det som man vill. Måste dock förkorta det på längden eftersom de två slingorna eller vad man kan kalla dem är för breda för mitt "lilla huvud"

Annars så har jag inte hunnit med så mycket. Gjorde mat och tittade på 10 orsaker att hata dig. Hur sjukt bra är inte den filmen? Och Heath Ledger <3 Gah, vad het han är.. var, är, var.. Äsh.



I hate the way you talk to me, 
And the way you cut your hair.
I hate the way you drive my car,
I hate it when you stare.
I hate your big dumb combat boots
And the way you read my mind.
I hate you so much it makes me sick,
It even makes me rhyme.
I hate the way you're always right,
I hate it when you lie.
I hate it when you make me laugh,
Even worse when you make me cry
I hate it when you're not around,
And the fact that you didn't call
But mostly I hate the way I don't hate you,
Not even close...
Not even a little bit...
Not even at all.























Ahnyoung~









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0