Hejhoppsnoppkopplopp

Idag har jag varit på skolan. Vi hade Nutida konst. Jag, Antonia, Viktoria och Sofie gjorde en redovisning om konstmusik som var grymt bra. Snart knackar väl skivbolagen på dörren och vill signera kontrakt. Okej, så bra var vi inte.

Iallafall stack jag ner till stan efter lunch och senare vidare hem. Hemma satt jag mig och lodade framför datorn med Anna. Såg en asfin film som heter Martian Child på Canal+. Grät en skvätt och drog ut Gollum och knäppte kort när den var slut.

Inte mycket mer har hänt idag. Vi försöker få tag på vår käre mor men hon svarar inte på telefonen på jobbet, eftersom hon förmodligen slutat och hon har inte med sig sin telefon den losern. Vi vill til Birsta :D

Jag trodde att jag var fattig men det är så pass mycket folk(Familj) är skyldig mig så jag är inte fattig.... So Me Wants Movies :o






Ahnyoung~


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ja vi ska göra en skiva vi!! ;)



Ååå mosan du är så vacker vet du det! ialf nu vet du det! hihi :P.



Vet du att du måste komma hem till mig nu och se på film eller nått snacka och ha det gött! :p.



mm det måste vi! :p.



puss kram Nonii :P

2009-05-11 @ 20:32:25
Postat av: Moa

Jaa! Det måste vi!!

2009-05-11 @ 20:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0