Bio, Klassikern och Katter

Igår fick jag infall och ville gå på bio. Så jag tvingade med mig Antonia och vi gick och såg Wolverine. Taylor Kitsch, behöver jag säga mer? Iallafall var filmer sjukt mycket bättre än jag förväntat mig. Det är alltid bra att ha låga förhoppningar om filmer för då blir dom alltid mycket bättre. Att bli en pessimist skulle kanske inte sitta helt fel iallafall.

Efter att ha sett på filmen stack vi hem till Antonia.  Vi mötte upp Anna, Erika och Assad, men de två sistnämda stack ganska snart. Vi andra la oss ner med resten av popcorna, choklad och nötterna vi hade och såg på A Knights Tale. Paul Bettany var lika het som vanligt.

Imorse stack Anna hem ganska snart, för hon skulle hem och hämta sitt busskort (Hon lånade mitt hem) Jag och Antonia tittade på film och jag sov lite extra. Vid 10.00 stack vi ner till stan och köpte oss lite saker till Skvadernklassikern som gick för sista gången med utklädnad idag. Var iallafall asroligt.

Stack hem och mötte Ida med Xemnas. Var ute ett tag och knäppte lite bilder på katten, trots att han inte verkade vilja vara med alls.

Inte så mycket annat har hänt idag, men klockan är bara 20.00 än.

Joo, fick ett mail om att vi ska på bio med kursen filmkunskap på tisdag. The Reader eller Änglar och Demoner. Det suger rejält om det blir Änglar och Demoner eftersom jag håller på att läsa boken och vill inte se den innan jag har läst klart. Så det blir mycket läsande i helgen.


Gambit: Taylor Kitsch


En av mina favorit skådespelare som en av mina favorit x-men karaktärer


Antonia tycker jag är sjuk i huvudet för att jag tycker Deadpool är het i filmen..... Inte är jag det?



Visst, Hugh Jackman som Wolverine är inte heller helt fel



Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0