Wolfpack

Okej, så Cris Weitz har äntligen samlat ihop skådespelare till Jacobs varulvspack.  Så cool som jag är har jag satt ihop några bilder som jag hittade på killarna från google.se. Tyvärr är inte många av bilderna bra, eftersom det inte finns så mycket att hitta (De är så okända, de flesta). Men som jag sa har jag hittat årminstonde en eller två bilder på vardera ^^



Jag vet: PAUL <3 (Hur het är han inte?!) Look out Edward xD Plötsligt ser jag ännu mer fram emot filmen^^ 
 
Det var väl det jag skulle skriva om jusst detta.

Iallafall ska jag beställa min ny beatthet-böcker eller vad man kan kalla dom. Ida ska fixa det har jag bestämt. Måste dock komma undanfund med pengar så jag kan skicka över till henne. Sugit att mina böcker inte finns i sverige :'O Men eftersom jag hittade alla tre för 250:- på amazon (tror jag) så blir det nog billigare. Jag har sådan tur med serie böcker. När jag läste twilight serien så var det bara någon vecka innan sista skulle komma så jag behövde inte vänta speciellt länge med att inskaffa BD. Och denna series sista del kommer.. Idag eller imorgon så det va ju tur det också.. jag hatar att vänta egentligen. Okej. HP fick man vänta på med vafan 7 böcker så det gills inte.

Nu ska jag lyssna på min bok och ta något att äta.

Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: Erika!

Assad sitter bredvid mig. Så jag tänker inte säga vad jag tänker.. MEN JAG DÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!! Me think embry is heeet!

2009-03-24 @ 12:45:26
Postat av: Moa

Ha, det tycker Maja och Antonia också xD

2009-03-24 @ 13:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0