Welcome to the planet

Missade bussen, men tur som det är tänkte jag ta en tidigare och har fortfarande tid att åka in till skolan :) Idag har jag betygsamtal i Kreativt skrivade och redovisning i Konst och kulturanalys. Det väll säga att jag kommer ha samanlagt 1 timmes lektion. 30 minuter kl. 10 och 30 minuter kl. 13.30. Så jag kommer ha massa tid att plugga. Me's happy!

Igår efter bilden så ringde jag min bror och bad han sjussa hem mig. Så efter att Alex hade slutat kom dom och hämtade upp mig och vi drog till mina farföräldrar. Där åt vi våfflor, mums, dock mådde jag asilla efteråt. När vi va på väg hem så bestämde sig Daniel att han skulle bjuda på kina mat, så vi åkte hem och hämtade upp Anna och Maj. Vi tänkte hyra film så vi bilade till hemmakväll. Hittade ingen film, men köpte godis och chips för 200:- xD Vilken Tordag. Iallafall så skulle vi på Bangkok city, som stänge när vi kom så vi stack till Ming Palace och beställde istället. Väl hemma åt vi maten och tog fram godiset och tittade på en film jag lånat för ett tag sen av Antonia. Somnade typ direkt efter filmen känns det som.

Kvällen ska spenderas med Antonia, vi ska hyra film eller gå på bio, jag vet inte än. Men eftersom jag är super fattig så lutar det mot att hyra en film...

Nu ska jag gå till bussen för att vara säker att jag inte missar den.

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0