Nationella SvB

Internet är tillbaka!

Idag ska jag ha nationella i svenska B. Det suger bajs, för jag är helt sjukt nervös. Därför gick jag upp nu: för att åka in till skolan tidigt och förbereda mig.

I helgen har det hänt mycket. I fredags var jag och tjejerna (+Alexander) ut. Det va roligt värre. Tänker inte gå in på något dock.

I lördags var det Familjemiddag. Vart att köpa hem från Pizzerian som sög eftersom dagen innan hade jag ätit på Kina sen Max. Onyttiga Moa. Iallafall fick jag ner en ljudbok denna dag också. På engelska. En bok jag letat efter men som inte finns i sverige så,så. Asa skönt att bara ligga och lyssna på böcker. Måste göra det oftare, plus att det tar mycket längre tid än om jag skulle läsa själv vilket också är ett plus. Iallafall va boken jättebra. City of Bones heter den. Fantasy och kärleksbok (Fokuserat mer på fatasyn än kärlek dock xO)

Igår spenderade jag hela dagen med att "läsa" klart boken. Höra klart låter så konstigt. Idag ska jag börja på andra. Tredje och sista kommer ut på Onsdag så få se hur jag få tag i den. Funderar på att beställa alla från internet. Roligt, roligt.

Nu ska jag plugga.

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0