MVG

MVG I Kreativt skrivade. Klå den ni xD (Ingen jag känner har tagit den kursen dock. Iallafall vad jag vet) Så ni kan inte klå mig, mohahaha!

Iallafall mår jag as dåligt, känner för att spy.

Blev att hänga med Antonia imorgon istället, eftersom mina föräldrar kommer vara borta så vi kan vara hemma och titta på film ^^

Har ingenting att göra, har ritat lite på mitt bildprojekt och lyssnat på min bok. Bara undeför 20 delar kvar :o (20x5 minter kvart alltså ungefär) Muhuhuh. Jag vill ha sista boken.. NU!

Ahnyoung~


Kommentarer
Postat av: Nonii

ÅÅÅ MOasan så stålt över dig sa ju attd e skulle gå bra!! Du är så duktig!!!



Ja imöra ska vi ha skoj ALLT!!!!



Puss ses och hör nå på lör imorrn då:P.'



PS.. Var nog bra att vi sa lör fö jag är fortfarande kvar på skolan och hon är 18.30 nu såå :P.. puss kram

2009-03-27 @ 18:30:29
URL: http://nonii.blogg.se/
Postat av: Moa

JA :D

2009-03-27 @ 21:27:32
URL: http://heenim.blogg.se/
Postat av: Raz

Jag är stolt över dig för att du fått MVG men ännu (understrycker) stotlare att du spelar LIFEHOUSE!!!!! I like that.

2009-03-29 @ 00:10:52
Postat av: Moa

Mahwhahahaha xD

2009-03-29 @ 11:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0