Kläder :)

Min mamma var cool idag och köpte en skinjacka till mig :) Asabillig var den. Maja köpte också en jacka, och som tur är passar vi båda i varandras så det lär bytas mycket ^^

När vi kom hem så gick vi in på halens och beställde kläder, även här så bjöd mamsen :D Iskaffade mig dessa saker:

Svart-vit randig bikini



Blå tunika (Inte färgen på bild)



Rosa-vit klänning (Vit volang lägnst ner och vid armarna för de som inte ser)



Och sist, denna blå-vita söta klänningen :)


De kommer om några dagar förmodligen ^^

yay!

Nu ska jag gå och sova, har varit astrött hela dagen med undvikit att sova i eftermiddag eftersom jag vill kunna sova inatt för att vila ut mig till nationella i Svenska B som jag har imorgon :o


Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0